diumenge, 16 de juny del 2013

ZENET I LUCINDA

Amb aquest títol quasi sembla una peli d'en Fiennes, que em sembla només entendrien dues persones més a part de mi i que no llegiran això, a saber, els meus amics de facultat Ramon i Albert. Si em penjo una mica més ja hauria de ser triple i a mi no m'agraden els trios.
Començaré pel principi. 

El concert d'en Zenet va ser el dia 18 de maig, ha plogut des de llavors i és literal. Ha estat el meu primer concert en que he anat sola. De quan vaig decidir anar, al dia del concert han canviat moltes coses, però això no és el cas. En aquest home, el vaig descobrir fa poc, o algú me'l va fer descobrir i per casualitat, un dia tornant de la platja vaig veure un rètol que deia que venia de concert, quan vaig arribar a casa ho vaig buscar i si ho vaig trobar. Havia d'anar sola, no sabia que fer i al final em vaig decidir, si sóc capaç d'anar sola a la platja, d'excursió, a esquiar i on calgui, per que això no?
Ja divago, com sempre. A la localitat del costat es va seure un home que tenia pinta de lluç bullit i que feia olor de naftalina i que es regirava al seient per que anaven amb retard, per sort meva, quan va començar el concert, es va canviar de lloc. Em va agradar molt i m'ho vaig passar molt bé. En Zenet, és una mica pallasso i quan presenta les cançons és tot un espectacle. Com que el motiu de la gira, era presenta l'últim disc, això van fer, sense oblidar-se però de Los Mares de China, vaig trobar a faltar Entre tú balcón y mi ventana, però la sorpresa, va ser que la cançó Dientes de Rata que en el disc no em fa ni fu ni fa, en directe em va encantar, una mica com em passa amb el Mary's place del Bruce. No en van tocar cap del segon disc. La guitarra i el contrabaix els vaig trobar impressionants, quina enveja!!!!! i poso unes fotos per que sent jo no podien faltar, feta amb el mòbil però.






La Lucinda Wiliams va ser divendres 14 de juny, en aquest cas vaig a temps i també han canviat mooooltes coses des del dia del concert del Zenet. Potser si que l'havia sentit. En aquest cas, no hi vaig anar sola, vaig anar acompanyada. Em va dir, t'agrada? t'envio uns enllaços per que la sentis. Sí, m'agrada. Vols anar al concert? Sí. I vam anar al concert. Havia teloner, però no estava anunciat. Va ser molt xulo el concert. Va tocar una cançó que encara no han gravat i una altra en castellà de la Violeta Parra. Quan va parlar en castellà, jo vaig dubtar si el que bevia era cocacola o vi. El Pettibone va fer un desplegament de guitarres elèctriques, pel cap baix en va exhibir 5, una que el que li afinava li ho havia fet malament, per que l'home que de petit no en té res, la va haver d'acabar d'afinar mentre tocava. El noi del baix, només ens va ensenyar dos, però un era com si fossin dos, per que de tant en tant li posava un mocador i el so canviava del tot. La Lucinda en va tocar dues, una d'espanyola i una d'elèctrica, és una dona enganxada a una guitarra. Ah!, també foto de la Lucinda i l'enllaç del youtube, no es deixava penjar directament, però és del concert de divendres, algú que ho grava i ho penja directament!!!!
I fins aquí, la meva crònica particular dels dos concerts.



VIDEO LUCINDA